Tuesday, March 16, 2010

♥ Kasut baru....

Posted by mamawafiq at 11:24 AM 0 comments
Setelah sekian lama, lama sgt rasanye aku xbeli kasut.. last beli kasut time mengandungkan wafiQ... sejak wafiQ lahir ni la kali pertama aku beli kasut.... Memula aku berat hati gak nk beli bile fkr kasut yg aku dok pakai ni pun elok lagi... tapi hubby cakap " xpe... pilih je la, abang bayar k"..... ye ke? aku pun pilih la yg berkenan.... dek kerana sygkan hubby aku pilih kasut yg pada kiraan aku xde la melampau sgt.. dalam erti kata lain x lebih dari RM 200... dan akhirnye ini lah kasut yg berjaya menambat hati aku dan bersesuaian ngn buget....

aku dah pakai kasut ni g kerja.. selesa sgt.. hehehe

♥ Heppi Besday AQIL yg PERTAMA....

Posted by mamawafiq at 9:03 AM 1 comments
Tanggal 15 Februari genaplah umur Aqil Setahun... Kitaorg sebenarnye nk balik kg arie tu tapi mengenangkan c. ani wt besday party n tu umah pengasuh wafiq serta jiran terdekat so kitaorg singgah la jugak walaupun sekejap... wafiq bukan main lagi seronok.. maklum la rumah tu dah mcm umah kedua die....

Ni la kek ari jadi aqil....

Time nk tiup lilin tu aqil mengamuk n nangis... maybe terkejut ramai sgt org kot.. ye la biasenye ayah, ummi n wafiq je ade kat umah tu.. n sesekali sanak saudara belah gigie, n kengkadang sanak saudara belah kak ani dtg... tu muka² yg familiar bagi die la.. tup² bangun dari tido je tgk punyer ramai org.. mau x terkejut...

Ni la die besday boy yg baru bangun tido n baru lepas ujan.. hehehe

Wafiq pun ape lagi, sibuk gak die nk potong kek jugak... so lepas nyanyi lagu besday utk aqil.. baru bawa wafiq g dekat aqil... pastu die sibuk nk kuis² kek tu.. ish.. ish.. ish...

tgk tu sibuk je wafiq ni.. x pe syg.. nanti besday wafiq nanti mama n abah wt camni gak erk...

Monday, March 15, 2010

♥ Bertunang NURUL - anak buah hubby...

Posted by mamawafiq at 4:53 PM 0 comments
14 Februari 2010.... tanggal bersejarah buat anak buah hubby... start dari tarikh ni nurul dah jadi tunang orang.. elok² tau... org² cakap, zaman bertunang ni byk dugaan.. bykkan bersabar...
saje je nk menyibuk....

mama, wafiQ n kak nurul...

WafiQ sekeluarga ngn kak Nurul...

WafiQ n Abah beraksi....


 

My Small Family Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez