Sunday, March 4, 2012

Pulut kuning punyer hal pun nk keco ke????

Posted by mamawafiq at 11:35 PM
Kejadian ni berlaku arie jummat lepas... sebelum tu kite layaaannn dulu pic ni k....
tgk tu... menyelerakan x??? yum... yum...

hari jumaat lepas ade makan2 kat opis aku... sempena ape tu aku xpasti lak... aku tukang makan je.. mane la badan xbam-bam kan    aku agak terlewat ke medan pertempuran.. ahaks.. thanks sis ummi cz tolong amikkan pulut kuning yg sgt meriah kat i... Pastu, sampai je aku kat opis aku ajak la sis ummi g amik pulut kuning ngn rendang daging untuk aku tapow balik umah.. then aku makan la pulut yg meriah tadi dan betapa cerdiknye aku g tinggalkan pulut yg aku nk tapow tu kat pantry..

then aku no kan staff cemerlang... staff cemerlang kne masuk WP3.. hehehe... so dalam pukul 5.20 aku g pantry.. konon-kononnye nak amik la bekalan aku tu.... tapi......

terkejut aku tgk meja pantry dh clear... dlm erti kata lain bersih dan kosong ok.. kosong!... hampa giler aku kuar dr pantry  n tanye kat si polan... ade nampak x pulut kuning yg atas meja tu, akak punye nk bawa balik umah... eh akak punye... yg mane ye kak... ala... yg byk rendang tu .. jap erk.... tuttttttt.... pulut kuning tu kak lin punyer la... si tuuuttt pun jawab... alamak sori kak , sy xtahu akak punye, ingatkan xde org punye...

ok... xpe la... xde rezeki akak tu... balik dengan perasaan hampa... huhuhu.. terus xde mood nk g pasar tani...


 

1 comments:

Ayu Ismail on March 22, 2012 at 9:10 AM said...

bersabor la.. apa kata kak lin buat, then pas sket kat saya.. saya x bape pandai nk buat pulut n rendang tu... orang punye kompem lagik sedap

 

My Small Family Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez