Friday, February 12, 2010

♥ Hadiah hari jadi ♥

Posted by mamawafiq at 3:57 PM
Bulan ni bulan berkasih sayang utk aku... cz bulan ni besday aku.. aku sebenarnye bukan lah berharap sgt nk dpt hadiah² ni tapi klu dapat alhamdulillah la... beberapa kali gak la aku remind kat hubby bulan ni bulan ape??? minggu depan hari ape yg penting?????? x harap hadiah tapi klu ade org belanjer makan pun ok gak.... Tup² sebelum sampai hari yg di tunggu² aku dah pun terima hadiah yg aku sendiri x sangka.. mmg dah lama aku idamkan tapi di sebabkan fikirkan poket aku yg x berapa nk mampu ni aku diamkan je... akhirnye hubby belikan jugak idaman aku.. treng... treng... treng....
V
V
V
V
V
V
V
V

Ni la pump terbaru aku.. best

Walaubagaimanapun aku tetap xkan lupakan jasa pump medela harmony aku... best jugak.. time terdesak or dalam keta bole la pakai...

walaupun dah ade breast pump yg baru aku tetap sayang kat pump ni..

0 comments:

 

My Small Family Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez