Tuesday, March 16, 2010

♥ Heppi Besday AQIL yg PERTAMA....

Posted by mamawafiq at 9:03 AM
Tanggal 15 Februari genaplah umur Aqil Setahun... Kitaorg sebenarnye nk balik kg arie tu tapi mengenangkan c. ani wt besday party n tu umah pengasuh wafiq serta jiran terdekat so kitaorg singgah la jugak walaupun sekejap... wafiq bukan main lagi seronok.. maklum la rumah tu dah mcm umah kedua die....

Ni la kek ari jadi aqil....

Time nk tiup lilin tu aqil mengamuk n nangis... maybe terkejut ramai sgt org kot.. ye la biasenye ayah, ummi n wafiq je ade kat umah tu.. n sesekali sanak saudara belah gigie, n kengkadang sanak saudara belah kak ani dtg... tu muka² yg familiar bagi die la.. tup² bangun dari tido je tgk punyer ramai org.. mau x terkejut...

Ni la die besday boy yg baru bangun tido n baru lepas ujan.. hehehe

Wafiq pun ape lagi, sibuk gak die nk potong kek jugak... so lepas nyanyi lagu besday utk aqil.. baru bawa wafiq g dekat aqil... pastu die sibuk nk kuis² kek tu.. ish.. ish.. ish...

tgk tu sibuk je wafiq ni.. x pe syg.. nanti besday wafiq nanti mama n abah wt camni gak erk...

1 comments:

Aini on March 16, 2010 at 10:48 AM said...

nyum2.. sedapnye kek die... =) Happy birthday Aqil =)

 

My Small Family Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez