Tuesday, March 16, 2010

♥ Kasut baru....

Posted by mamawafiq at 11:24 AM
Setelah sekian lama, lama sgt rasanye aku xbeli kasut.. last beli kasut time mengandungkan wafiQ... sejak wafiQ lahir ni la kali pertama aku beli kasut.... Memula aku berat hati gak nk beli bile fkr kasut yg aku dok pakai ni pun elok lagi... tapi hubby cakap " xpe... pilih je la, abang bayar k"..... ye ke? aku pun pilih la yg berkenan.... dek kerana sygkan hubby aku pilih kasut yg pada kiraan aku xde la melampau sgt.. dalam erti kata lain x lebih dari RM 200... dan akhirnye ini lah kasut yg berjaya menambat hati aku dan bersesuaian ngn buget....

aku dah pakai kasut ni g kerja.. selesa sgt.. hehehe

0 comments:

 

My Small Family Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez