Friday, October 21, 2011

Keputusan Cabutan Undi Terbuka Perumahan Rakyat 1 Malaysia Presint 11 Putrajaya

Posted by mamawafiq at 8:57 AM
cam biase, amik wafiq pastu terus balik umah... sampai depan umah terserempak lak ngn aqil; tgh main².. wafiq ape lagi, sambung lak main kat situ xmasuk umah terus...

jadi.. mama die je la yg masuk simpan beg mama n beg wafiq pastu kuar balik lepak depan umah layan wafiq ngn aqil... tapi dah nampak dh masa masuk tadi en hubby dok tgh syok mengadap laptop....

tetiba je en hubby tanye "yang.. no kite arie tu baper erk???" aku cakap " 2059"... "betul ke? cube chk betul².. ada x bukti or salin kat mane² no tu?" tanya en hubby lagi... takut silap kot.. maklum la mamawafiq ni pelupa sikit... sikit ke? banyak kot.. hehehe so aku pun kuarkan la kertas yg aku print masa isi borang tu.... letak depan die.....

pastu die cakap " yang.. no kite naik la... cuba tgk ni....."


 

2 comments:

.:Mama Dhia:. on October 21, 2011 at 9:31 AM said...

untung la dapat..amek tak?? try jugak tp tak de luck la..

mamawafiq on October 21, 2011 at 11:59 AM said...

kalau lepas tapisan kedua nanti, insya'allah amik la.... xpe la yana.. maybe rezeki yana dapat yg lebih baik ke.. mane tau...

 

My Small Family Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez