Wednesday, March 14, 2012

Laptop Vs Ipad

Posted by mamawafiq at 11:45 AM 0 comments
Ape bezanye Laptop ngn Ipad erk....

maybe Laptop besar n Ipad Kecik..... Maybe Ipad kne touch² n Laptop kne guna cursor......  Maybe Laptop lebih byk digunakan utk wt keje n Laptop byk guna utk maen games...

Tapi yang pastinya.. kedua²nya telah jadi hak milik mutlak wafiq.... nak main games kat Ipad n dalam masa yg sama nak tgk Upin dan Ipin kat Laptop... huhuhuhu... Bile turn mama ni wafiq..... kijap la mama...... kejap.. kejap.. kejap... last² aku dh lelap....
VS





 

Tuesday, March 13, 2012

Hepi besday 2 me... ahaks.. ahaks....

Posted by mamawafiq at 11:48 AM 3 comments
Sepanjang hidup, setiap kali menyambut besday, aku xpenah dapat bunga.... xpenah dapat coklat... xpenah g makan malam yg romantik... xpenah dpt percutian romantik dari en suami.. huhuhu...

Tapi riap kali besday en suami xpenah lupe wish.. sanggup kejutkan aku memalam buta (12.00 am) semata² nak ucap hepi besday sayang..... hikhikhik..... n xpenah xdapat hadiah.. walalupun hadiah tu mmg xromantik tp sgt memerlukan.. ngehngeh...

Tahun ni aku dapat hadiah Belated besday...  dapat lambat tapi berbaloi²... hehehe.. nak tahu ape???? bukan niat nak menunjuk tau... nanti org cakap riak lak.... gambar ni xde unsur² riak k.....







Sunday, March 4, 2012

Pulut kuning punyer hal pun nk keco ke????

Posted by mamawafiq at 11:35 PM 1 comments
Kejadian ni berlaku arie jummat lepas... sebelum tu kite layaaannn dulu pic ni k....
tgk tu... menyelerakan x??? yum... yum...

hari jumaat lepas ade makan2 kat opis aku... sempena ape tu aku xpasti lak... aku tukang makan je.. mane la badan xbam-bam kan    aku agak terlewat ke medan pertempuran.. ahaks.. thanks sis ummi cz tolong amikkan pulut kuning yg sgt meriah kat i... Pastu, sampai je aku kat opis aku ajak la sis ummi g amik pulut kuning ngn rendang daging untuk aku tapow balik umah.. then aku makan la pulut yg meriah tadi dan betapa cerdiknye aku g tinggalkan pulut yg aku nk tapow tu kat pantry..

then aku no kan staff cemerlang... staff cemerlang kne masuk WP3.. hehehe... so dalam pukul 5.20 aku g pantry.. konon-kononnye nak amik la bekalan aku tu.... tapi......

terkejut aku tgk meja pantry dh clear... dlm erti kata lain bersih dan kosong ok.. kosong!... hampa giler aku kuar dr pantry  n tanye kat si polan... ade nampak x pulut kuning yg atas meja tu, akak punye nk bawa balik umah... eh akak punye... yg mane ye kak... ala... yg byk rendang tu .. jap erk.... tuttttttt.... pulut kuning tu kak lin punyer la... si tuuuttt pun jawab... alamak sori kak , sy xtahu akak punye, ingatkan xde org punye...

ok... xpe la... xde rezeki akak tu... balik dengan perasaan hampa... huhuhu.. terus xde mood nk g pasar tani...


 

Friday, March 2, 2012

IkhLaS Ke??????

Posted by mamawafiq at 12:05 PM 0 comments
aku xtahu la ape yg dh jadi kat aku ni..... nape hati aku masih xleh terima lagi.... Lin.... kejadian tu dh hampir 3 tahun la.... tapi tiap kalu aku tgk benda² yg berkaitan or benda² yg seumpama ngnnya hati jadi sakit..... so... pura² cam xde ape²... fuh... very the hipokrit......


 
 

My Small Family Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez