Friday, November 1, 2013

Toyol Kepala Hitam

Posted by mamawafiq at 4:57 PM


Semalam kat opis aku ade Sambutan Hari Inovasi... Jadinye.... 1 dept kosong... ade yg joint koir... ade yg jadi usherer (salah sorg aku la tu.. hehehe)... n yg selebihnye jadi penonton la kan.. al-maklum la menteri datang.. (kelas sgt ke menteri tu.. hahaha)...

Pastu... lepas selepas majlis... ade acara berebut makanan lak... (mcm kebulur lak.. hahaha)... aku lagi sekali jadi bidan terjun... tolong agih2 makanan cz caterer cabut lari.. mau xcabut.. baru je letak 3 pax makanan.. terus kne serbu... hahaha... memang kelakar.. jadi aku la pulak kne ganti.. sampai tercabut name tag xperasan kne rempuh.. huhuhu...

lepas selasai acara berebut makanan tu aku naik atas... nasib baik sempat sorok kan 1 pax makanan.. klu x.. xmerasa la aku ni... sampai atas je dapat tau citer tergempar.. jeng.. jeng... jeng...

member aku... hp die n duit die hilang.. bukan sikit2 ok... RM700 ok... sian die... die duduk bilik mel... nak masuk bilik mel tu kne touch pass... jadi yg bole masuk situ cuma kakitangan je or yg ade pass... setelah check sistem door access.. detect 3 org yg ade masuk dlm bilik tu sepanjang ketiadaan org tadi... nama di rahsiakan...
yg 2 org tu masuk untuk pam susu.. n sorg lagi tu PAR...

Malas nak tuduh2... tp... syak tu ade tp xnk ckp ape2 lah... yg pastinye empunya diri dah pun buat report polis... sian die kan....


0 comments:

 

My Small Family Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez