Thursday, December 30, 2010

PM Umumkan Esok Cuti!!!!!

Posted by mamawafiq at 10:41 AM
 Akhirnya buat julung kalinya Piala AFF Suzuki milik MALAYSIA.. tahniah kepada pasukan MALAYSIA atas prestasi yg ditunjukkan... walaupun INDONESIA mendahului MALAYSIA dengan 2-1 tapi dari segi agreget memihak kepada MALAYSIA 4-2...
 anatara gangguan yg dihadapi oleh Pasukan Malaysia masa latihan
Walaupun sebelum ni mcm² dugaan, Pasukan Malaysia tetap tampil dgn bersemangat... Sian dorg.. dah la nk buat latihan pun xtenang asyik ade tetamu x d undang je... ishhh.. klu aku pun naik rimas... Tapi tahniah juga la buat INDONESIA kerana xberlaku sebarang kejadian yg x diingini...
Dalam pada tu camera mcm tercari² sesuatu... aku pun tercari² gak... mane la Julia Perez ni... maklumla kan ke die cakap nk pakai bra yg ade leser tu... nk tgk la jugak kehebatan leser die... hehehe.. yg nampak manohara dan mungkin ade lagi yg lain kot tapi aku x kenal... hehehe... Aksi penyokong INDONESIA pun kelakar gak bile di umumkan MALAYSIA menang... Ade yg melopong.... Maybe dorg yakin INDONESIA yg akan menang berdasarkan rekod yg lepas... 
 Penjaring terbanyak musim ni..
Dan sebagai imbuhan untuk peminat/ penyokong Pasukan Malaysia PM dah umumkan ESOK CUTI !!!!! yg xminat bola pun cuti gak esok, jgn risau.. Maklum la dah tunggu berbelas tahun lamanya.. mau x happy... Diharap Pasukan Malaysia akan terus Cemerlang, Gemilang dan Terbilang... Semoga Pasukan Malaysia akan terus melangkah lebih bersemangat dan memperolehi kejayaan yg cemerlang... Tanamkan dalam diri semangat berpasukan dan kesukanan... x mo gado².. malam tadi suke tgk kedua² pasukan xde gado².. aksi penyokong jgn kira la dah xleh nk wt ape dah siap bole bantu membantu lagi... Pasukan Indonesia bantu Pasukan Malaysia dan begitu jugak sebaliknya.. Semangat cmni la yg kite perlukan.... 
 Aksi hero menyelamatkan gol... Aku ingatkan dia yg akan dapat Pemain Terbaik.... 
TAHNIAH !!!!! HIDUP HARIMAU MALAYA !!!!

P/s : Pic search by googgle...

0 comments:

 

My Small Family Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez