Thursday, December 30, 2010

I Love Cadbury....

Posted by mamawafiq at 4:24 PM
 Aku x tahu la sampai bile aku nk teruskan tabiat aku ni... Agaknya ni lah salah satu sebab yg membuatkan badan aku ni susah turun... Kengkadang tu aku leh control.. kangkadang tu xtahan iman gak aku dibuatnye... Tambah² bile tgk Cadbury bersusun² di rak kat shopping² kompleks... Bila dapat tu... ermmm.. mmg nikmat... Bila la nk stop... rasenye xleh stop kot.... tapi maybe bole kurangkan kuantiti.. hehehe..
ni perasa feberet aku...
 nampak x betapa bestnye kl dapat makan hazelnut yg kat dalam coklat tu.... huhuhu
 tapi kalau xdapat cam kat atas tu... dapat yg ni pun ok dah...

Bagi yg xkenal mcm mana rupe hazelnut tu.. ha.. ni la die hazelnut.... erm....

0 comments:

 

My Small Family Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez