Thursday, January 6, 2011

"Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru"

Posted by mamawafiq at 5:14 PM
Baru ni la aku berkesempatan nk selesaikan TAG dari Yana a.k.a mama-dhia.. sori erk yana.... cek bz sgt la cam perdana menteri..Aku dah tgk syarat² utk menyertai program ni... program ke org cakap benda alah ni.. ahh.. xkisah la.. dan ternyata aku tersangat la menepati ciri² yg dikehendaki.. hehehe..
Bercakap pasal traffic light ni.. dah mcm² dah aku buat tapi xberbaloi² jugak.. jeles tgk traffic org lain, ade yg mencecah berbilion²... kengkadang terlintas jugak dalam hati.... bile la traffic aku nk jadi cam dorang ni... nk kate xping blog... hari² ping.. klu bole setiap saat nk ping blog.. melampau sungguh hajat aku ni... tapi camtu gak hasilnye.. huhuhu...

antara syarat²nya memerlukan follower kurang dari 300  - follower aku bukan kurang dari 300 malahan kurang dari 30 orang.. hehehe..

kepada sesiapa yg nak menurut jejak aku... cuba klik kat SINI... 

dan akhir kata... Saya sgt meminati dunia blogger dan tidak sombong serta ramah tamah... hehehe

TQ menganjur.. jasamu dikenang...

Dan.. aku dgn berbesar hati nk TAG 3 org member aku... rajin²kan la tangan korang wat TAG aku ni erkk....


0 comments:

 

My Small Family Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez