Tuesday, January 18, 2011

Random Things About Me

Posted by mamawafiq at 2:35 PM
Alamak.... kne TAG ngn najwa lak arie ni.... nak buat ke x erk??? najwa... mamawafiq kne buat ke TAG ni???? wajib ke??? xpe la.. utk xnk bagi najwa nangis sambil guling-guling mamawafiq akan buat jugak TAG ni.. najwa jgn nangis erk...buruk tau kalau najwa nangis... 

ok.... chk betul² erk najwa.. cukup x 25...

♥ suke warna merah cz merah ni buatkan aku rase yakin....
♥ suke main games kat hp... so tiap kali beli hp baru perkara pertama mesti nk download games
♥ suke wt themes hp sendiri xspecially hp nokia la leh wt mcm²
♥ suke hp sony ericsson walaupun sekarang pakai hp nokia.. en. asben punye
♥ suke makan laksa tambah kicap
♥ suke milo ais kedai mamak... best oooo
♥ sgt susah nk tido.. klu malam tu tgk en. asben dan lena d ulik intan, wafiq dan tunggang terbalik tapi aku terkulat² lagi...
♥ masa nk tido mesti kne goyang kaki kalau x... xleh lelap...
♥ suke masak tapi selalu ketandusan idea nk masak ape...
♥ suke belek muke kat cermin.. tapi muke xberubah pun, dok camtu gak..
♥ suke tgk org make up... yg cantik la bukan yg macam hantu kubur tu.. tapi aku xpandai make up..
♥ cepat naik angin tapi cepat ok balik...
♥ mudah mesra tapi tgk pada org jugak.... kalau org yg memulakan dulu.. xreti nk tegur org yg xkenal...
♥ sgt suke bile en. asben ajak makan kt luar.. xyah masak... tapi jadi sedih bile ajak makan kat tpt yg bukan feberet aku...
♥ sgt pandai menyimpan perasaan.. kengkadang en. asben xperasan pun yg isterinye kecik atie... huhuhu xmemahami betul la die ni kan...
♥ suke makan seafood bukan siput k tapi jarang² dapat cz bile fkrkan kos... hehehe
♥ suke amik gambar tapi xsuke simpan.. hehehe camne tu??
♥ suke g shopping n window shopping tapi en. asben xsuke... huhuhu
♥ suke main internet... kalau dapat layan internet  sehari suntuk pun xpe, xjadi keje lain dah...
♥ suke t-shirt or baju kaler itam.. leh nampak kurus sikit..
♥ tangan bocor.... boros.. xreti berjimat.... en asben terpaksa jadi akauntan utk aku, terbalik lak... hehehe
♥ xsuke org yg bermuka² or talam 2 muka, tergedik², manja terlebih² dalam erti kata lain mengada², xreti jg perasaan org lain atau sama cam mulut longkang serta yg seangkatan dgnnya..
♥ suke melancong n melencong (shopping) hahaha...
♥ suke suasana yg aman n nyaman... cam laut n air terjun.. tapi bile g tpt² camni suke fkr yg bukan²..
♥ sgt teringin nk g pulau² kat malaysia ni... walaupun xreti berenang....


okes... dah cukup 25 perkara... cukup x najwa.. tolong kire erk... nk TAG orang² nie..

Ayu
Yana

dan aku TAG sume follower aku.. xlarat la nk listkan sume...

5 comments:

najwa napatah on January 18, 2011 at 3:51 PM said...

oo,,berani mamawafiq x nk buat ye.hahaha.nsb baik buat klau x mamawafiq akn didenda tambh lg 25 rndom things.jenuh duk kira brp love ada.cukup la kot.hehehe.

mamawafiq on January 19, 2011 at 9:12 AM said...

hehehe... dah buat pun... selamat dari kne denda.. xpe.. xpe... nanti mamawafiq nk TAG najwa balik... tunggu erk... hehehe..

.:mama dhia:. on January 24, 2011 at 3:49 PM said...

lin..jom join contest..

http://sayangdhia.blogspot.com/2011/01/contest-we-love-jeans.html

Anonymous said...

I seldom leave comments on blog, but I have been to this post which was recommend by my friend, lots of valuable details, thanks again.

.:mama dhia:. on February 17, 2011 at 11:01 AM said...

join contest jom.. simple giler..

http://sayangdhia.blogspot.com/2011/02/1st-contest-si-manja-mandi.html

 

My Small Family Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez