Wednesday, January 12, 2011

wei budak!!! ape masalah ko ni???

Posted by mamawafiq at 5:27 PM
aku punye psal la nk buat ape?? aku bukan kaco ko, bukan kaco periuk nasi ko... so ko xyah la nk sibuk² hal aku.... ko jaga je la kain ko sendiri xyah la nk selak² kain aku yg mahal ni... aku tahu ko jeles ngn aku kan.. maklum la kain aku cantik n mahal...hahaha....  xmacam kain ko yg xterjaga tu.. so sedar² diri la sikit... 
lagi satu aku nk tanye kat ko... selama ni, ade ke aku cuit² ko, ade ke aku jeling² ko.. jeling pun aku xhingin tambahan nk cuit.. tolong la.... xde kan??? so faham² je la k.. aku mmg xberminat nk bermesra ngn org cam ko... ok... titik.. xmau cakap byk... tlg jgn amik tau pasal aku....

6 comments:

najwa napatah on January 12, 2011 at 10:07 PM said...

knapa mamawafiq mrah2 ni??
datang bulan ea??hehehe

.:mama dhia:. on January 13, 2011 at 8:34 AM said...

sabar lin sabar..

mamawafiq on January 13, 2011 at 10:01 AM said...

najwa :belum lagi... bulan xcukup cerah lagi.... nanti mamawafiq nk beli touchlight kasi terang itu bulan.. hehehe...
mama dhia : ni sabar lani.. kalau x sabar mmg lin sound je die... (amacam, garang x lin??)hehehe

ayu on January 13, 2011 at 11:46 AM said...

lin, knpe ni lin.. takut aku...

mamawafiq on January 13, 2011 at 12:07 PM said...

xpe ayu.. jgn takut... lagipun ko xterlibat... jgn risau... ko kan jauh dari aku.. mane aku sempat nk tgk kain ko.. hehehe

.:mama dhia:. on January 14, 2011 at 11:15 AM said...

lin, jom join GA..

http://sayangdhia.blogspot.com/2011/01/1st-giveaway-tinie-zon2u.html

 

My Small Family Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez