Tuesday, December 8, 2009

Aku nk kne sakit mata.. huhuhu

Posted by mamawafiq at 10:51 AM
Pagi tadi bangun tido tgk mata kat cermin… alamak dah mcm pontianak harum sundal malam da… dh merah… nape lak ni… tapi aku wt dunno je.. pastu teruskan niat, terus mandi n bersiap nk g keje.. wafiQ bangun awal la pulak.. suruh abah wafiQ tukarkan dypers sebelum antar die g umah pengasuh.. pastu abah wafiQ g keje (die masuk pukul 8.00).. aku angkat wafiQ n letak atas katil biar die main sorg².. die tgk aku bersiap nk g keje.. aku tegur die sengih²… pas siap sume aku antar die kat umah pengasuh.. tgk muke pengasuh, die sengih lagi… aduuuhhh.. wafiQ.. senyum je memanjang..


Malam tadi wafiQ tido awal.. pukul 9.00 dah layu mata die.. aku lak nk tunggu citer “awan dania”.. aku letak die atas tilam kat ruang tamu tu n tepuk² bontot die.. sedar² die dah lelap.. senangnye anak aku tido… agaknye siang kat umah pengasuh tadi die x tido sgt kot.. maklumlah ade kawan… bangun pun sebab nk menyusu je..


0 comments:

 

My Small Family Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez