Wednesday, December 30, 2009

wafiQ tido...

Posted by mamawafiq at 4:18 PM


Sejak dah pandai meniarap ni tido WafiQ pun dah macam² pesen… aku pun xtau nk wt camne dah… angkat letak elok² pastu die pusing² n tergolek² tapi masih leh teruskan mimpi indah die… ade suatu hari tu nasib baik aku perasan.. Abah wafiQ tido pandang dinding… kebetulan aku terjaga tgh malam tu tgk WafiQ xde kat tempat tido die… aku dah gabra dah.. mane lah budak ni… aku cari² rupanye die dah bergolek sampai belakang abah die… klu abah die pusing badan mesti WafiQ penyet kne tindih abah die… aku kutip (istilah aku bile WafiQ tido bersepah²) n letak balik kat tempat tido die… skrg ni aku kandang tempat tido die ngn bantal yg besar (bajet bantal yg die x lepas nk langkau la)..

0 comments:

 

My Small Family Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez